MRR چیست؟درآمد مکرر ماهانه خود را محاسبه و افزایش دهید

ساخت وبلاگ

هر مشاغل علاقه مند است که هر ماه چه میزان درآمد کسب کنند ، اما همه مشاغل دارای یک مدل درآمد مکرر نیستند. درآمد مکرر ماهانه (MRR) چیست و چرا برای مشاغل SaaS اینقدر مهم است؟

تجارت SaaS شما با درآمد مشترک مشترک زندگی می کند و می میرد. برای اندازه گیری این رشد یا کاهش ، شما در نهایت بر روی متریک متعال MRR یا "درآمد مکرر ماهانه" متمرکز شده اید.

با این حال ، در صحبت با 50 شرکت SaaS برای قرار دادن این پست ، دریافتیم که محاسبه این متریک تا حدودی ساده یک فاجعه مطلق است. 1 از 5 شرکت SaaS در حال حذف نوعی هزینه از معادله بود. 2 در 5 شامل کاربران آزمایشی یا رایگان به نوعی بود. و اکثریت به طور نادرست پرداخت های سالانه یا سه ماهه خود را تجزیه می کردند.

اگرچه MRR بخشی از GAAP نیست (به طور کلی اصول حسابداری پذیرفته شده) ، IFRS (استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی) ، یا به یک نهاد دولتی گزارش شده است ، نداشتن این شماره ها به درستی محاسبه می شود به این معنی است که شما به سرمایه گذاران دروغ می گویید یا بدتر - شما تنظیم می کنیدخودتان را برای بیدار شدن بی ادب بالقوه وقتی فهمیدید که اشتباه کرده اید و حرکت خود را نادرست برنامه ریزی کرده اید.

بیایید با گذراندن سریع درآمد مکرر و چرا برای تجارت شما مهم است ، از این اشتباهات جلوگیری کنیم. سپس ما در مورد چگونگی محاسبه MRR ، اشتباهات برای جلوگیری از آن بحث خواهیم کرد ، و یک راه اصلی که می توانید به راحتی و به وضوح خود را در مسیر خود نگه دارید.

درآمد مکرر چیست؟

درآمد مکرر به بخش پایدار و قابل پیش بینی درآمد یک شرکت اشاره دارد که در آن پرداخت های مشتری بر اساس یک بازه زمانی توافق شده به صورت قراردادی تمدید می شود. مکرر جریان درآمدها از حفظ مشتری بالاتر ، جریان نقدی ساده و یک خط پایین محکم تر اطمینان می دهد. مدل کسب و کار درآمدی مکرر برای خدمات پخش ، نرم افزار به عنوان یک سرویس (SAAS) و مشاغل اشتراک که هزینه های ماهانه را از مشتریان خود جمع می کند ، معمول است.

درآمد مکرر ماهانه چیست؟

درآمد مکرر ماهانه (MRR) درآمدی است که یک شرکت انتظار دارد به صورت ماهانه در پرداخت ها دریافت کند. MRR یک معیار مهم درآمدی است که به شرکت های اشتراک کمک می کند تا با توجه به نزدیک به جریان پول ماهانه ، سودآوری کلی سلامت کسب و کار خود را درک کنند.

چرا ردیابی MRR مهم است

شرکت های موفق SaaS MRR خود را به دو دلیل اصلی ردیابی می کنند:

پیش بینی و برنامه ریزی مالی

در مدل کسب وکار SaaS، به دلیل اشتراک ها می توانید پیش بینی های مالی دقیقی انجام دهید، و بخش بزرگی از آن به این دلیل است که درآمد ماهیانه تکراری نسبتاً ثابت و قابل پیش بینی است. همانطور که ماه های بعدی درآمد ثابتی به دست می آورید، می توانید شروع به مدل سازی تخمین هایی از جایی که خواهید بود کنید و سپس می توانید کسب وکار خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

اندازه گیری رشد و حرکت

اگر در مسیری هستید که تحت حمایت سرمایه گذاران است یا جهان را تصاحب می کنید، رشد MRR شما در یک دوره زمانی ماه به ماه کاملاً حیاتی است. MRR یک شاخص کلیدی از رشد یک تجارت SaaS است و درصد رشد ماه به ماه به وضوح نشان می دهد که آیا شما در کشتی موشکی هستید که مشتریان و درآمد جدیدی را جمع آوری می کنید یا هنوز در سکوی پرتاب سوخت هستید.(تیم Price Intelligently ما توصیه های خوبی در مورد بهبود رشد MRR شما در اینجا ارائه می دهد)

نحوه محاسبه MRR

راه ساده برای محاسبه MRR این است که میانگین درآمد هر کاربر (ARPU) خود را به صورت ماهانه بگیرید و سپس آن را در تعداد کل کاربران در یک ماه مشخص ضرب کنید.

فرمول محاسبه MRR: ARPU ماهانه x تعداد کل کاربران ماهانه = درآمد تکراری ماهانه

ما آن را با جزئیات بیشتر در 4 مرحله زیر تجزیه می کنیم:

1. داده های خود را تراز کنید

همه مشتریان موجود را از یک ماه مشخص بگیرید و آنها را در یک صفحه گسترده با ستونی برای شناسه حساب آنها (یا یک شناسه منحصر به فرد دیگر) قرار دهید. در ستون بعدی، ارزش اشتراک آنها را قرار دهید، هر گونه اشتراک چند ماهه را بگیرید و ارزش قرارداد را بر تعداد ماه ها تقسیم کنید.

2. MRR را خلاصه کنید

بعد، فقط ستون اشتراک را جمع کنید. این رقم کل درآمد مکرر ماهانه آن ماه خواهد بود.

3. تفکیک بر اساس گروه

اطلاعات سطح بالا عالی است، اما شما همچنین می خواهید موارد را بر اساس نوع طرح های قیمت گذاری، گروه ها، و غیره تقسیم کنید. فقط همان فرآیند بالا را دنبال کنید، اما فقط داده هایی را از بخش هایی که به آن ها علاقه مند هستید درج کنید.

4. محاسبه رشد MRR

هنگامی که MRR خود را شناختید، می خواهید رشد MRR خود را نیز بدانید. می توانید این کار را با تقسیم کردن بخش های بالا به گروه هایی مانند «MRR جدید»، «MRR from Add-ons» یا «Chu MRR» انجام دهید. برای به دست آوردن MRR کل رشد خود، این محاسبه را انجام دهید:

(MRR جدید + MRR افزودنی) - Chu MRR = رشد MRR.

مراحل بالا احتمالاً در حال حاضر برای شما کمی انتزاعی است، بنابراین در اینجا یک مثال ملموس تر آورده شده است. اگر 10 مشتری در طرح اصلی خود با 10 دلار در ماه، و 10 مشتری در طرح حرفه ای خود با 15 دلار در ماه دارید، کل MRR شما (10×10 دلار) + (10×15 دلار) = 250 دلار خواهد بود.

مسلماً ، این امر می تواند و باید بسیار پیچیده تر شود زیرا شروع به حفر معیارهای اصلی خود می کنید. شما می خواهید گسترش MRR (به روزرسانی ها) ، chu مشتری ، کاهش ، جدید و غیره را اندازه گیری کنید: به شرح زیر:

ProfitWell Metrics MRR Overview dashboard shows total MRR, calculated as new + existing reactivations + upgrades + downgrades - chu

با این حال ، نکته بزرگتر در اینجا این است که درآمد مکرر ماهانه ، به ویژه در سطح بالا ، صرفاً ارزش اشتراک واقعی شما و تعداد مشتریان شما است. به خاطر داشته باشید که همه این تفسیر به ماههایی که قبلاً اتفاق افتاده است اشاره دارد. هنگامی که با گاز پخت و پز می کنید ، می خواهید روز به روز به روزرسانی MRR خود را ردیابی کنید ، که وقتی به تفکیک MRR اهمیت می دهید (چرند ، ارتقاء ، پایین آمدن ، جدید ، موجود) بیشتر مسئله می شود. ما این تفسیر را برای یک پست دیگر ذخیره خواهیم کرد.

اشتباهات رایج هنگام محاسبه MMR

MRR یک معیار مهم برای مشاغل اشتراک است ، بنابراین صاحبان مشاغل باید هنگام محاسبه آن نسبت به برخی از اشتباهات رایج احتیاط کنند.

اشتباه 1: از جمله قراردادهای سه ماهه ، نیمه سالانه یا سالانه با ارزش کامل در یک ماه

حتی اگر کسی تمام پول را به شما بپردازد ، ارزش اشتراک آنها در محاسبات MRR باید با طول اشتراک مورد نظر تقسیم شود. دلیل این امر به یکی از اصلی ترین کاربردهای درآمد مکرر ماهانه - اندازه گیری حرکت. شما سعی نمی کنید جریان نقدی را اندازه گیری کنید. شما سعی می کنید اندازه گیری کنید که چقدر سریع و کارآمد در حال رشد هستید. از جمله همه چیز به یکباره بسیاری از معیارهای دیگر شما ، از جمله نرخ چرند مشتری ، تعداد مشتری ، ارزش مشتری و غیره را دور می کند.

جایی که شما می توانید تمام پول نقد را در محاسبات رزرو خود حساب کنید.

اشتباه 2: کم کردن هزینه های معامله و هزینه های بزهکار

این می تواند برای بنیانگذاران وسوسه انگیز باشد که هزینه های معامله و هزینه های بزهکار را از کل MRR خود در تلاش برای محاسبه محافظه کارتر و دقیق تر هنگام محاسبه معیارهای خود ، تفریق کنند. در حالی که اهداف اینجا خوب است ، اما نتایج نهایی متأسفانه نادرست و گمراه کننده است.

هزینه های بزهکار در یک منطقه خاکستری بین Chu و Active قرار دارد ، به خصوص اگر به طور معمول هزینه های کارت اعتباری ناموفق را به سرعت بازپرداخت کنید. مشکل در اینجا ، در یک طرح محاسبه پایان ماه (EOM) است ، یک هزینه بزهکار از نظر فنی از بین رفته است زیرا شما اشتراک ماهانه را از مشتری جمع نکردید. آنچه در عوض باید با هزینه های بزهکار خود انجام دهید این است که آنها را در گروه خود جدا کنید. این نوع گروه بندی به شما امکان می دهد تا به دلیل کارتهای اعتباری شکست خورده یا منقضی شده ، میزان درآمد از دست رفته را هر ماه به طور دقیق اندازه گیری و کاهش دهید.

علاوه بر این ، از جمله هزینه های معامله به شما اعتبار کافی نمی دهد و یک اتاق بالقوه برای بهینه سازی را پنهان می کند. مطمئناً ، شما هرگز این هزینه معامله را به 0 ٪ دریافت نخواهید کرد ، اما می توانید به راحتی سیستم های صورتحساب را تغییر دهید ، راه حل خود را و غیره بچرخانید تا هزینه ها را بهینه کنید. یک مفهوم عالی که باید در نظر داشته باشید این است که هر هزینه ای که بتواند بهینه شود باید به عنوان هزینه ای برچسب گذاری شود و بلافاصله از MRR شما خارج نشود. با این منطق ، شما باید از نظر تئوری تمام هزینه خرید مشتری خود (CAC) را از بین ببرید.

اشتباه 3: از جمله پرداخت های یک بار

در اصل ، فروش و پرداخت یک بار "تکراری" نیست ، بنابراین آنها به درآمد ماهانه "مکرر" تعلق ندارند. شما انتظار ندارید که آنها را بطور منظم دریافت کنید ، به این معنی که شامل آنها در محاسبات MRR شما انتظارات درآمد شما را باد می کند و مدل مالی شما را کاهش می دهد.

اشتباه 4: از جمله آزمایشات

شاید عجیب ترین گناه شامل آزمایشات و ارزش اشتراک مورد انتظار آنها قبل از تبدیل شدن به مشتری باشد. انجام این کار اساساً لیستی عالی از مشتریان "خالص جدید" و مشتریان "خفه شده" را به شما می دهد زیرا همه ما می دانیم که 100 ٪ آزمایشات تبدیل نمی شوند.

اشتباه 5: شامل تخفیف نیست

یکی دیگر از خطاهای عجیب و غریب و گمراه کننده شامل تخفیف در محاسبات نیست. اگر در یک برنامه 100 دلار در ماه تخفیف به کسی بدهید ، بنابراین آنها 50 دلار در ماه پرداخت می کنند ، MRR شما 100 دلار در ماه نیست. 50 دلار در ماه است. سرانجام ، اگر تخفیف را از بین ببرید ، MRR سطح بالا شما 50 دلار در ماه پرش می کند.

پنج نوع MRR

مانند بسیاری دیگر از معیارهای SaaS ، MRR بسته به بینش هایی که بعد از آن هستید ، دارای تغییرات است. این موارد را می توان به عنوان تعداد مالی واقعی یا به عنوان درصد (در مقایسه با ماه قبل) بیان کرد تا نرخ رشد یا کاهش را نشان دهد.

  1. MRR جدید: MRR فقط از مشترکان جدید شما. هنگامی که در برابر هزینه خرید مشتری (CAC) قرار می گیرد ، سودآوری مشترکان جدید شما را نشان می دهد.
  2. گسترش MRR: MRR اضافی که از مشترکان موجود تولید می شود ، معمولاً در نتیجه ارتقاء یا تجدید با قیمت بالاتر. به طور معمول این شامل مشترکانی نیست که از یک آزمایش رایگان تبدیل شده اند ، زیرا این موارد به عنوان MRR جدید شمرده می شوند.
  3. فعال سازی مجدد MRR: درآمد ماهانه به دست آمده از اشتراک های قبلی یا لغو شده که در طول ماه دوباره فعال می شوند.
  4. انقباض MRR: کاهش کل MRR به دلیل کاهش و لغو اشتراک در مقایسه با ماه قبل. هنگامی که به عنوان درصد بیان می شود ، این به عنوان "Chu MRR" شناخته می شود.
  5. خالص MRR: ترکیبی از جدید ، گسترش ، فعال سازی مجدد و انقباض MRR. این یک تصویر کلی از نحوه تغییر MRR است. MRR اغلب قبل از حفر قسمت های تشکیل دهنده آن با Net MRR شروع می شود. هنگامی که به عنوان درصد بیان می شود ، این به عنوان "حفظ درآمد خالص" شناخته می شود.

چگونه می توان از محاسبات MRR برای رشد استفاده کرد؟

اگر تجارت شما از الگوی درآمد مکرر سودآوری پیروی می کند ، پس از محاسبه MRR (به همراه معیارهای مشابه SaaS مانند درآمد مکرر سالانه یا ARR) به شما در درک سلامت شرکت خود کمک می کند ، اهداف آینده را تعیین می کنید و چگونه شما تعیین می کنیدرسیدن به آن اهداف. درک MRR مهم است زیرا به شما بینش می دهد:

متریک قطب نما متناسب با بازار محصول

پس از یافتن مناسب بازار محصول از طریق آزمایش و فعالیت کاربر ، می توانید درآمد مکرر ماهانه را به عنوان متریک اصلی قطب نما برای ردیابی رشد در یک سازمان SaaS اندازه گیری کنید. این امر به این دلیل است که MRR خالص ترین معیار درآمد شما در یک تجارت SaaS است و نشانگر ی اطمینان بالایی است که چگونه درآمد آینده شما با گذشت زمان تغییر خواهد کرد.

تیم محصول

ایجاد یک محصول بهتر باعث افزایش نرخ حفظ مشتری می شود و این مانع از بین رفتن MRR خواهد شد. هر ماه تیم شما باید توسط MRR ایجاد شود تا ویژگی ها و تجربیات را برای جلوگیری از چرند MRR ایجاد کند.

تیم فروش

تیم فروش شما می تواند MRR را با انجام معاملات با صلاحیت های واجد شرایط تر و تأکید بر کیفیت منجر به کمیت بهبود بخشد. تیم های فروش و بازاریابی شما به طور معمول در MRR جدید خالص متمرکز خواهند شد.

متریک مالی بحرانی

MRR یک معیار مالی مهم است-دقیق ترین بررسی وضعیت شرکت SaaS خود را به شما می دهد. این صریحاً اجزای "مکرر" را در مدل اشتراک شما و برای همان مؤلفه ها در مقیاس سالانه با استفاده از ARR به حساب می آورد.

نرخ MRR خوب چیست؟

مانند همه معیارهای SaaS ، معیار MRR می تواند دشوار باشد زیرا عملکرد در بازارها ، جمعیتی مشتری و مرحله تجارت متفاوت است. در اینجا چند راهنمای مفید وجود دارد.

 

  • شرکت های نوپا و شرکت های جوان باید نرخ رشد MRR بالاتر را هدف قرار دهند:

     

(منبع: نتایج بررسی Keybank SaaS 2019)

معیارهای کلیدی دیگر برای استفاده با MRR

هرگز ایده خوبی نیست که به هر متریک SaaS در انزوا نگاه کنیم. با ترکیب MRR با سایر معیارهای SaaS ، تصویری کامل تر از عملکرد کسب و کار دریافت می کنید. در اینجا سه معیار وجود دارد که باید در کنار MRR در نظر بگیریم:

ارزش طول عمر مشتری (CLV): CLV درآمد (یا گاهی سود) است که می توانید در طول عرف آنها از مشترکان دریافت کنید. به عنوان یک متریک پیش بینی کننده ، بسته به اینکه از چه متغیری برای تعریف "مقدار" استفاده می کنید ، می تواند یک محاسبه پیچیده باشد. استفاده از MRR به عنوان این مقدار باید نتیجه دقیق تری ارائه دهد.

Chu: به طور معمول انتظار دارید که خفگی زیاد منجر به سقوط MRR شود. اما گاهی اوقات MRR در صورت پرداخت هزینه های بیشتر ، می تواند در پشت شماره مشترکان پایین افزایش یابد. این می تواند یک آزمایش مفید از کشش قیمت محصول شما باشد. به همین ترتیب ، خفگی پایدار و بهبود MRR (بدون افزایش قیمت) این سیگنال است که مشتریان شما در حال ارتقاء یا گسترش اشتراک خود با شما هستند ، که ممکن است هزینه های خرید مشتری جدید را نفی کند. اطلاعات بیشتر در مورد MRR و Chu را بخوانید.

حفظ درآمد خالص (NRR): NRR (که گاهی اوقات به عنوان حفظ دلار خالص - NDR شناخته می شود) مشتریان فعلی را که کاهش می یابد ، مکث می کنند یا مصرف خود را در کنار کسانی که فریب می دهند کاهش می دهد. NRR به عنوان درصد بیان می شود و هر چیزی زیر 100 ٪ انقباض درآمد را نشان می دهد. این یک پیش بینی کننده مهم است که چقدر تجارت شما می تواند به تنهایی از مشتری فعلی خود ادامه دهد. اتخاذ NRR به عنوان متریک درآمدهای مهم ، تغییر استراتژی SaaS از رشد به هر قیمتی به رشد پایدار را نشان می دهد.

آنچه MRR اندازه گیری نمی کند

بیشتر اندازه گیری های استاندارد MRR فقط درآمد متعهد را در نظر می گیرد. این پولی است که مشتری قبلاً برای اشتراک خود هزینه کرده است و به صورت ماهانه یا پولی که هر ماه برای اشتراک خود برای مدت زمان قرارداد خود خرج می کنند ، به رسمیت شناخته می شود.

اما نگاه کردن به MRR در انزوا می تواند گمراه کننده باشد. درک زمینه مهم است. هر مشتری شروع به پرداخت کامل قیمت نمی کند. برخی از آنها با یک دوره تخفیف فریب می خورند ، در حالی که در انتهای دیگر ممکن است مشتریان وفادار با همین پاداش بگیرند. و این غیر معمول نیست که مشترکین در آستانه خفه شدن با توقف موقت در پرداخت آنها شیرین شوند. همه اینها MRR را در کوتاه مدت کاهش می دهد ، اما به دلایل خوب.

یا همه چیز می تواند به روش دیگر پیش برود. مشاغل SaaS می توانند خارج از درآمد اشتراک درآمد کسب کنند. یک مشترک ممکن است مانند هزینه راه اندازی ، پشتیبانی فنی برای یک حادثه ، آموزش کاربر یا ویژگی جدید ، یک خرید یک طرفه انجام دهد. MRR این نوع خریدها را در نظر نمی گیرد ، اما آنها به وضوح در و اقدامات رشد درآمد نقش دارند.

نکته دیگر برای محاسبه MRR این است که در ماه شما درآمد را تشخیص می دهید. برای اشتراک های سالانه یا چند ساله که در آن درآمد ماهانه به رسمیت شناخته می شود ، یک تجارت SaaS کنترل چه روزی را کنترل می کند. اما در جایی که مشتریان به صورت ماهانه پرداخت می کنند ، تاریخ صورتحساب معمولاً توسط زمانی که مشتری قرارداد را اعلام کرد ، تعیین می شود. بنابراین درآمد در تمام ماه به رسمیت شناخته می شود ، به این معنی که MRR شما بسته به اینکه چه روزی آن را ارزیابی می کنید ، نوسان خواهد کرد.

پنج راه برای افزایش درآمد مکرر ماهانه شما

بهبود MRR شما آسان نیست ، اما ارزش این تلاش را دارد. در اینجا دو کار وجود دارد که می توانید همین حالا برای بهبود درآمد مکرر ماهانه خود انجام دهید.

1) ارزش خود را تقویت کنید

هیچ چیز رشد MRR را مانند Chu نمی کشد. برخی از چرب ها اجتناب ناپذیر است ، به خصوص اگر شما مقدار مشترکین را با کیفیت هدف قرار دهید. اما تقویت ارزش محصول شما می تواند به شما در ترغیب مشتریانی که فکر می کنند ترک کنند تا نظر خود را تغییر دهند ، کمک کند. برای دستیابی به این هدف ، به یک محصول و خدمات عالی مشتری ، همراه با ارتباطات مشتری نیاز دارید که مزایای اصلی محصول شما را برجسته می کند.

2) استراتژی قیمت گذاری خود را به درستی دریافت کنید

تعیین قیمت مناسب برای محصول شما یک علم دقیق نیست. برخی از چشم اندازها همیشه آن را بسیار زیاد می دانند ، در حالی که برخی دیگر مایل به پرداخت هزینه های بیشتری هستند. به طور مداوم آزمایش نقاط مختلف قیمت شما را به نقطه شیرین که در آن حداکثر MRR را دارید ، نزدیک می کند.

3) مقیاس استفاده و خرج کردن را برای مشتریان آسان کنید

دسترسی به مشترکان خود به سطح بعدی خدمات را آسان کنید. معرفی بسته های مرتب شده - جایی که مشتریان شما برای دسترسی بیشتر به خدمات شما ، یا قیمت گذاری مبتنی بر استفاده بر اساس تعداد کاربران و میزان مصرف آنها ، به صورت تدریجی پرداخت می کنند - یک مدل درآمد مقیاس پذیر ایجاد می کند.

4) فرصت های فروش را شناسایی و از بین ببرید

در حالی که بازاریابی مؤثر و یک استراتژی رشد محصول می تواند MRR را با افزودن مشترکان جدید ایجاد کند ، گاهی اوقات برنده های بزرگ ناشی از هدف قرار دادن حساب های موجود است که بودجه بیشتری برای خرج کردن دارند. شناسایی این موارد می تواند به سادگی مقایسه هزینه های فعلی آنها با شما با قدرت نسبی آنها باشد. یک برند غالب که MRR کم تولید می کند می تواند برای گسترش رسیده باشد. برای شناسایی مشترکانی که به محصول شما متکی هستند ، به استفاده - خواه مردم ، زمان و یا محاسبه نگاه کنید. بسته به اندازه فرصت ، بهتر است این اهداف را به دور از جریان خودکار ارتقاء خود هدایت کنید و مکالمات آفلاین با آنها برای مذاکره در مورد بسته بندی (و سودآورتر) داشته باشید.

5. اطمینان حاصل کنید که MRR را به درستی محاسبه می کنید

همانطور که در چند پاراگراف اول ذکر شد - بسیاری از شرکت ها به طور نادرست چیزها را محاسبه می کنند. اینها فقط بچه های جدید در این بلوک نیستند - ما در مورد برخی از شرکت ها که دور C را بسته اند یا از این اندازه صحبت می کنند صحبت می کنیم.

علاوه بر این ، یک مطالعه از سیستم عامل های صورتحساب که شامل این تجزیه و تحلیل ها (Recural ، Zuora و غیره) و برخی از ابزارهایی است که با سیستم عامل های صورتحساب ادغام می شوند ، تعداد زیادی از اشتباهات فوق را نشان داد.

هر یک از این تاکتیک های رشد MRR باید به صورت جداگانه اندازه گیری شود تا درک کند که به خوبی کار می کنند و توجه و بودجه را در کجا قرار می دهند.

خلاصه اینکه

چیزهای بیشتری برای کشف و بحث در مورد MRR و معیارهای کسب و کار اشتراک وجود دارد. ما مطمئناً با حرکت هفته ها و ماه ها ، شما را بیشتر و بیشتر به ارمغان می آوریم ، اما به یاد داشته باشید که در این بازی ، ما SaaS Momentum می نامیم و اشتراک آن تمرکز عالی است.

در ضمن ، ابزار SaaS رایگان ما را برای نوار که آبشار شما را در بالا ایجاد می کند ، بررسی کنید. برو SaaS خود را در دنده قرار دهید.

سؤالات متداول MRR

تفاوت بین ARR و MRR چیست؟

تفاوت بین ARR و MRR در این است که درآمد مکرر سالانه سالانه محاسبه می شود و درآمد مکرر یک شرکت را در مقیاس کلان نشان می دهد. از طرف دیگر ، MRR مخفف درآمد مکرر ماهانه است و ماهانه محاسبه می شود. به همین ترتیب ، MRR به عنوان درآمد مکرر یک شرکت در مقیاس خرد دیده می شود.

چگونه درآمد مکرر ماهانه در SaaS را محاسبه می کنید؟

برای محاسبه MRR برای تجارت SaaS ، می توانید از فرمول MRR استفاده کنید. به سادگی تعداد کل کاربران ماهانه را با متوسط درآمد ماهانه برای هر کاربر ضرب کنید:

ماهانه ARPU X کل # کاربران ماهانه

آیا MRR درآمد شناخته شده است؟

خیر ، MRR در صورتهای مالی شرکت مطابق با اصول حسابداری به طور کلی پذیرفته شده (GAAP) گزارش نشده است.

به جامعه ما از رهبران SaaS بپیوندید

برای دسترسی زود هنگام به آخرین منابع و بینش های ما ثبت نام کنید

با عضویت ، من موافقت می کنم که خبرنامه Paddle را دریافت کنم. اشتراک در هر زمان.

بهترین استراتژی معاملات...
ما را در سایت بهترین استراتژی معاملات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : صدرا ذوالریاستین بازدید : 61 تاريخ : سه شنبه 22 فروردين 1402 ساعت: 12:45